W związku Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 listopada 2020 informujemy, że od dnia 3.11.2020 r. do dnia 4.12.2020 r. urząd przechodzi w tryb pracy zdalnej i będzie zamknięty dla klientów. Wnioski należy składać drogą
elektroniczną na adres mailowy urzędu:
urzad@gminanowosolna.pl
oraz za pomocą profilu zaufanego na skrytkę EPUAP. W szczególnych przypadkach wnioski w formie papierowej należy wrzucać do urny znajdującej się przy otwartym oknie.
Pracownicy urzędu pozostają w stałym kontakcie telefonicznym. W sytuacjach szczególnie uzasadnionych, kontakt bezpośredni z pracownikiem urzędu możliwy jest po uprzednim umówieniu telefonicznym.
Wzory wniosków dostępne są w formie elektronicznej na stronie BIP urzędu, pod adresem:
https://nowosolna.bip.net.pl/?c=221
Za zaistniałe utrudnienia przepraszamy
W załączeniu wykaz telefonów kontaktowych do pracowników gminy: